Fogyni 16/ 8

Most ez a legtutibb fogyókúra: a 16/8-as böjt - Dívány

Kezdőlap Hogyan lehet fogyni szakaszos böjtöléssel, 8 diétával Ahogy növekszik az időszakos böjt iránti érdeklődés, felmerülnek a kérdések arról is, hogyan lehet a legtöbbet kihozni a fogyás stratégiájából.

fogyni 16/ 8

Az előnyök egyértelműek: a tervek könnyen követhetők; egyesek nem igénylik a kalóriaszámlálást; egészségesebbé tehetik az embereket, sőt késleltethetik az Alzheimer-kór tüneteit. Az időszakos böjt szintén nem vezet étkezési rendellenességekhez vagy lelassítja az ember anyagcseréjét - mondta Varady Krista, a chicagói Illinois-i Egyetem táplálkozási docense, aki 12 éve tanul böjtölést. Társszerzője egy nemrégiben készült kutatásnak, amely elhízott embereket talált, akik három hónapon keresztül követték a 8 éhgyomri étrendet, szerényen lefogytak és csökkentették a vérnyomást anélkül, hogy éhséget vagy nélkülözést éreznének.

Varady szaggatott böjtöléssel dünnyög, általában néhány hétig az ünnepek után, hogy elveszítsen néhány kilót.

Hogyan csináld?

A 8 arányú terv kevésbé intenzív, mint a többi terv, de ha gyorsabb fogyást akar, akkor váltakozó gyorsat választ. Tehát hogyan növelheti fogyni 16/ 8 siker esélyét szakaszos böjtöléssel? Először is: A diéta megkezdése előtt mindig konzultáljon orvosával.

Az időszakos böjt nem mindenkinek szól, beleértve fogyni 16/ 8 1-es típusú cukorbetegségben szenvedőket, a terhes nőket és a szoptató nőket is - mondta Varady. A túlzott étkezési rendellenességekkel küzdő emberek hajlamosak túlfogyasztani étkezésük idején, ezért ez a fajta étrend nem fog nekik menni - tette hozzá.

Vegye figyelembe az Önnek megfelelő időszakos böjtöt: Néhány népszerű étrend a következőket tartalmazza: Felkapott történetek, hírességek hírei és a mai legjobbak A 8 diéta, vagy korlátozott időtartamú étkezés, ahol napi 16 órát böjtöl, de a többi nyolc órán belül szabadon fogyaszthat bármit.

fogyni 16/ 8

A szakértők azt javasolják, hogy válasszanak egy étkezési ablakot, amely lehetővé teszi az étkezések elég korai befejezését, például 10 és 18 óra között. Alternatív napi böjt, ami azt jelenti, hogy napi kalóriára kell korlátoznia, majd másnap enni, amit csak akar, majd megismételni ezt a folyamatot.

Lehet fogyni az időszakos böjttel? Íme a szakértő véleménye MME Szinte az ősidők óta keresi az emberiség a fiatalság elixírjét, így nem meglepő, hogy nagyon felkapottak az olyan diéták, kúrák, módszerek, amelyek a gyors fogyás mellett az idő kerekének visszaforgatását is ígérik. Ezek közül ma a legnépszerűbbek az időszakos böjtök. Szűcs Zsuzsanna MSC, dietetikus, okleveles táplálkozástudományi szakértő elmondja, milyen előnyei, illetve hátrányai vannak az időszakos böjtnek és mire kell figyelni. Ez a jelenség nem más, mint a sejtek önlebontó folyamata, melynek során a felesleges és károsodott sejtalkotók egy enzimes mechanizmus révén lebomlanak.

Az 5: 2-es terv, ami azt jelenti, hogy két nem egymást követő böjtnapot kell beépíteni a hétbe, majd milyen zsírégetőket szedjek többi napon normálisan kell enni.

Itt van négy tipp a terv megfelelő nyomon követéséhez: 1. Hogyan tudom elnyomni az éhséget időszakos böjt alatt? Egyél rostban gazdag ételeket, mint a dió, a bab, a gyümölcs és a zöldség, valamint a magas fehérjetartalmú ételek, beleértve a húst, halat, tofut vagy diót az étkezés ideje alatt - tanácsolta Varady.

Először is:

A magas rosttartalmú gumicukrák rágása szintén segíthet. Sok vizet inni. Az emberek hajlamosak azt hinni, hogy éhesek, amikor nagyon szomjasak - mondja. Válasszon kávét vagy fekete teát, vagy fahéjat vagy édesgyökér gyógyteákat.

Tetszett a cikk? Még nem regisztrált? Iratkozzon fel hírlevelemre!

Ezeknek az italoknak étvágycsökkentő hatása lehet, jegyezte meg Varady. Nézz kevesebb televíziót: - Tudom, hogy furcsán hangzik, de a tévénézés közben több tucat ételhirdetéssel bombáznak.

Éhes lehet, ha a valóságban egyáltalán nem vagy éhes "- mondta.

Egészséges 0 A diéta az új slágermódszer, ami a szakaszos böjtök egyik formája és a sztárok is szívesen alkalmazzák.

Ne feledje, hogy "kissé éhes" lehet a legjobb dolog, ami veled történhet - írta Madelyn Fernstrom, az NBC News egészségügyi és táplálkozási szerkesztője, "igazi elme-test kapcsolatnak" nevezve, amely segít felismerni a teljességet. Mikor kell tornáznom?

  1. Hogyan lehet elveszíteni az alacsonyabb testzsírt
  2. Tudja, mi az az órához állított böjt?
  3. Szöveg: Csaba Orsolya
  4. Megmagyarázhatatlan fogyás hátfájás
  5. Hogyan lehet fogyni szakaszos böjt diétával 16 8 - Fogyás Yoyo hatás nélkül
  6. Zsírégetést és a mag erősítését
  7. Fogyni nyár után

Amikor Varady és munkatársai egy alternatív böjtöt és testmozgást ötvöző tanulmányt készítettek, lehetővé tették a résztvevők számára, hogy kiválasszák, nyaralni akarnak-e vagy böjtölni, és rájöttek, hogy nem így van. Nincs egyértelmű preferencia egyik vagy másik módon.

Van, aki azért csinálja, mert fogyni akar, mások az egészségi állapotukon szeretnének javítani, de akadnak olyanok is szép számmal, akik egyszerűen az egészséges életmód részének tekintik, hogy időnként böjtölnek.

De a kutatókat meglepte, hogy a diétázók energikusabbnak érezték magukat a böjt napokon. Összefüggő Magassági maszk zsírégetés ellenére edzés előtt edzeni kell, mert az emberek körülbelül fél órával az edzés befejezése után éhesek lesznek, és túl nehéz lehet a tervükhöz ragaszkodniuk, ha utána nem tudnak enni semmit. Ha a 8-as tervet használja, akkor edzés előtt vagy alatt étkezzen.

fogyni 16/ 8

Ha felváltva böjtöl és az kalóriás napon sportol, takarítson meg ételt edzés után. Rendben van-e kihagyni a reggelit? Igen mondta Varady.

Mi az Intermittent Fasting?

Egy másik elemzés, amelyet elhízás- és táplálkozási kutató vezetett David Allison, azt találta, hogy nincsenek tudományos adatok, amelyek véglegesen alátámasztanák a kapcsolatot a reggeli és a fogyás, illetve a reggeli kihagyása és a súlygyarapodás között. Hogyan lehet leküzdeni az alacsony energia vagy alacsony fókusz érzését böjt közben? Próbáljon meg inni fekete kávét: Segít javítani fogyni 16/ 8 összpontosítást és az energiát, és kalóriamentes - mondta Varady.

fogyni 16/ 8

Vegyen egy mély levegőt és tartson egy kis szünetet: Az éberség és egy kis meditáció segíthet abban, hogy jobban érezze magát a böjt időszakában. Kövesse A. Pawlowskit a Facebookon, az Instagramon és a Twitteren.

Olvassa el is