Fogyni lábnyomással. Hány kalóriát kell enni fogyni?

Kezdő képzés: ABC

Fitnesz — A sovány testalkattal rendelkező hölgyek és urak gyakran sóhajtanak fel, hogy de szeretnének csak egy icipicit hízni vagy megizmosodni.

Tweet Olyan nincs, hogy nincs időd egy edzésre. Mindig van egy edzésterv, amivel átmozgathatod az izmaidat. Tehát ideje kiúszni a kifogások tengeréből és csinálni azt, amit megkövetelnek az izmaid. Egy rövid, de intenzív edzés még mindig jobb, mintha nem is edzenél egyáltalán.

A sovány emberek váll- és csípőszélessége közel azonos, végtagjaik általában hosszúak, vékonyak. Sok nő szeretne azonban ilyen sovány testalkattal rendelkezni, hiszen a legtöbb nő azért vág bele a fogyókúrába is, hogy sokkal karcsúbb alakra tegyen szert, mert úgy vélik, hogy a modell alkat sohasem megy ki a divatból.

fogyni lábnyomással karcsúsító testformáló az ing alatt

A vékony testalkattal rendelkezők férfiaknak és nőknek általában nem kell aggódniuk az elhízás miatt, ha híznak is, akkor többnyire ez a pocakjukon lesz észrevehető, bár nem eget rengetően.

A sovány emberek célja az, hogy egy kicsit erősebbnek, izmosabbnak tűnjenek. Számukra az javasolható, hogy az egész testükre koncentrálva eddzenek, hiszen mind az alsó, mind a felső testüknek némi izmosodásra van szükségük.

Fitnesz — Akinek a testalkata alma formára emlékeztet, általában széles vállakkal és keskeny medencével rendelkezik. Ez a testalkattípus általában a férfiakra jellemző, de nőknél sem ritka, köszönhető ez annak, hogy szervezetükben a tesztoszteron nevű hormon szintje kicsit túlteng. Az alma alkatú emberek általában zömökek és a hasukon is gyakran jelenik meg úszógumi, ami sajnos sok betegség okozója lehet.

Tévedés azt hinni, hogy a vékony testalkatot csak mértéktelen evéssel lehet formába hozni, ez semmiképpen sem megoldás, hiszen az egészségtelen táplálkozás és a nagy adagokban fogyasztott étel csak a betegségek kialakulásának esélyét növeli fogyni lábnyomással. Inkább arra kell törekedni, hogy az edzések során az egész test alaposan át legyen mozgatva, így fejlesztve az erőt és az izomtömeget.

A sovány testalkatú személyeknek javasolható, hogy a súlyzós köredzés keretében a következő gyakorlatokat végezzék el: hasprés, lábfeszítés, ferde felülés, bicepszezés, lábnyomás, felhúzás, válltól nyomás kézi súlyzóval, tricepsz lehúzás.

fogyni lábnyomással magasság fogyás morgantown wv

Persze más gyakorlatokat is elvégezhetsz ezeken kívül. Ezekből a gyakorlatokból csinálj meg ismétlést. A gyakorlatok elvégzése között tarts másodperces szünetet.

fogyni lábnyomással fázisú zsírvesztés bejelentkezés

Ha fejlődni szeretnél, akkor a második hónaptól keményebb edzésre lesz szükséged, ehhez viszont már szakember segítségét szükséges kikérned. Az aerob edzésprogram keretében választhatod a kerékpározást, az úszást, az aerobicot, a kocogást vagy a fitneszt, de az evezőgépen végzett gyakorlatok is jó választásnak bizonyulnak.

fogyni lábnyomással ben roethlisberger fogyás

Válassz egy vagy több mozgásformát és fogyni lábnyomással héten keresztül emeld az edzések számát és az edzések időtartamát. Például így: 1. Emeld az edzések számát és azok időtartamát a tizedik hétig, de azért egy-egy héten iktass be egy-két pihenőnapot is.

Amikor egy bizonyos edzettségi szintet elértél, akkor elég heti alkalommal is edzeni.

Olvassa el is