Mi a fogyás és a test fenntartása. Mennyibe kerül a fogyás fenntartása?

Hány kalória van egy testzsírban?

Mennyi fehérjére van szükséged?

Mennyibe kerül a fogyás fenntartása? De talán kíváncsiak: miután elérte a súlycsökkentési célt, mennyi napi edzésre van szüksége ahhoz, hogy ezt a súlyt le tudja tartani? Alapvető gyakorlati útmutató A legtöbb hazai és nemzetközi irányelv azt ajánlja, hogy hetente legalább perc mérsékelt intenzitású edzést kapjon.

Ez például hetente ötször 30 perces mérsékelt intenzitású edzést jelenthet.

mi a fogyás és a test fenntartása

A kutatás pedig napi 30 perces séta egészségügyi előnyeit támasztotta alá: például az ápolók egészségügyi tanulmánya során azok, akik naponta legalább 30 percig élénken jártak, vagy egyébként mérsékelten intenzíven gyakorolták a testmozgást, a kockázat hirtelen volt szívhalál a 26 éves követés során. Mi számít mérsékelt intenzitású edzésnek?

mi a fogyás és a test fenntartása

A fizikai tevékenységek, mint például az általános kertészkedésa gyors sétálás, a társastánc, és ezzel egyenértékűek a közepes intenzitású edzés kategóriájába esnek.

Továbbá, az Amerikai Egészségügyi és Humán Szolgáltatások HHS Tanszékének amerikaiaknak szóló fizikai tevékenységre vonatkozó irányelvei szerint a legalább 1 órás és 15 perces erőteljes intenzitású testmozgás hetente elérheti az ajánlott testmozgás minimális mennyiségét.

mi a fogyás és a test fenntartása

Az alapokon túl: a fogyás fenntartása Ne feledje, hogy a fenti útmutatások mi a fogyás és a test fenntartása olyan mértékűekmint amit mindenkinek fizikailag képesnek kell tennie, függetlenül a testtömeg-indextől BMI. Azonban a fogyás fenntartásához nem csak a napi fizikai aktivitás szükséges, de a legtöbb szakértő legalább 45 percnyi közepes és erőteljes intenzitású edzést ajánl naponta, csak hogy megtartsa a fontokat a kúszásból.

Továbbá a vizsgálatok azt mutatják, hogy a nagyobb napi 45 perc vagy annál hosszabb testmozgás növeli a súlycsökkenés és a súly fenntartásának mértékét. Ne feledje azonban, hogy a testmozgás önmagában nem elegendő a súlycsökkenés fenntartásához, ha az egészséges táplálkozási változásokat szintén nem készítik és tartják.

mi a fogyás és a test fenntartása

A British Journal of Sports Medicine egyik szerkesztőségében, áprilisában a kutatók azzal érveltek, hogy a testmozgás önmagában - bármennyire is jó a szív- és érrendszeri megbetegedéseka 2-es típusú cukorbetegség, egyes rákos megbetegedések, sőt a demencia megelőzése - az elhízás, vagy a rossz étrend által okozott kár leküzdése.

Take-Home üzenet Az otthoni üzenet itt egyértelmű: a testmozgás és az étkezés kéz a kézben jár. A jó egészségi állapot nem tartható fenn, ha a másik a másik nélkül jelen van.

mi a fogyás és a test fenntartása

A súly megőrzéséhez ragaszkodni kell a jó étrendi változásokhoz, amelyek ott vannak ott, és legalább 45 percig minden egyes napig tartani a gyakorlatot, ha nem tovább.

Alacsony kockázatú, egészséges életmód és a nők hirtelen szívhalálának kockázata. JAMA ; A testmozgás szerepe a fogyás és a karbantartás szempontjából.

Héder Éva - Fogyás visszahízás nélkül. Karcsú test egy életen át

Best Pract. Clin Gastroenterol Szerkesztőség: itt az ideje, hogy eloszlassa a fizikai inaktivitás és az elhízás mítoszát: nem tudsz elrontani egy rossz étrendet. Br J Sport Med Testmozgás az amerikaiak számára. A testsúlycsökkentés és a súlyt fenntartó beavatkozások klinikai hatékonysága a férfiak számára: a férfiaknál csak randomizált, ellenőrzött kísérletek The ROMEO Project szisztematikus vizsgálata. Am J Mens Health június Related Content.

mi a fogyás és a test fenntartása

Olvassa el is