Vércsoport diéta

A vércsoport diéta

vércsoport diéta

Így fogyj vércsoport diéta MME Az emésztés - tűnjék bár hihetetlennek - az egyik legtöbb energiát követelő emberi tevékenység. Mérések bizonyítják, hogy egy kiadós ebéd megemésztéséhez legalább annyi energiára van szükség, akár egy több órás favágáshoz. Érdemes tehát meggondolni, mire fordítjuk az erőinket, illetve azt, hogy bármilyen finom falatok is kínálják magukat, a bevitt táplálék mennyisége arányban legyen a valódi szükségletünkkel: korunk, nemünk, testalkatunk, esetleg vércsoportunk diktálta igénnyel.

vércsoport diéta

A vércsoport szerint ajánlott diéta aránylag újkeletű. Véleménye szerint a genetikailag meghatározott szükségletünk alakítja ízlésvilágunkat, s vágyunk a szervezet számára optimálisan hasznosítható ételekre, bár a rossz beidegződések, szokások ettől eltéríthetnek.

Lásd kávézás éhgyomorra, késő esti nehéz, zsíros vacsorák, stresszoldó alkoholfogyasztás.

vércsoport diéta

Példák igazolják, hogy a helyesen betartott testkontroll diéta mellett a vércsoport szerinti táplálkozás is jelentősen hozzásegít az ideális ac chemo fogyás megtartásához, illetve megszerzéséhez.

A vércsoport diéta alapjául szolgáló vér milyensége már a fogantatás pillanatában meghatározott, s jellemző marad ránk egész életünk során. Épp ezért a világ nagyon sok országában a személyi okmányokban is föltüntetik, mint személyi adatot.

vércsoport diéta

Baleseteknél, váratlan kórházi beavatkozásoknál életmentő lehet ez az ismeret. Ha tudod, milyen a vércsoportod, és szándékodban áll egészségesen étkezni, különösebb gond nélkül elkezdheted ezt a fajta táplálkozást. A vércsoportja alapján bárki megismerheti milyen ételek segítik a jó közérzetét, energiáját, ideális testsúlyát megtartani. És azt is, melyeket érdemes elkerülni.

vércsoport diéta

Az alábbiakban fölsorolunk néhány, a vércsoportok szerint ajánlott, illetve tiltólistára tett élelmiszert. A O vércsoporthoz tartozók A húsfélék közül: borjúhúst, marhahústvadakat, bárányt, nyulat A tenger és a folyók állatai közül: pontyot, sügért, heringet, lazacot, pisztrángot, makrélát, tonhalat Tejtermékek közül: szinte csak a kecskesajtot ajánlják Szójából készített ételeket Gyümölcsök közül: fügét, szilvát, ringlót, kiegészítőként: almát, ananászt, barackot, körtét, málnát, ribizlit Zöldség félék közül: brokkolitarticsókát, salátákat, fokhagymát, karalábét, vércsoport diéta kiegészítőként: vajbabot, zöldborsót, édesköményt, újhagymát, tököt Hüvelyesek közül: a babféléket.

vércsoport diéta

Olvassa el is