Zsírégető aerobic,

zsírégető aerobic

AEROBIK TEREM FELSZERELÉS:

Amikor a legjobb zsírégető mozgásformát keresed, nincsen könnyű dolgod, hiszen sokan saját kedvencünkre esküsznek. Mutatjuk azonban ehelyett inkább a tudományos álláspontot a kérdésben.

őszibarack segít a fogyásban

Egy, a Journal of Sports Medicine and Physical Fitness hasábjain megjelent kutatás különböző aerobikmozgásokat hasonlított össze súlyvesztés, zsírleadás, izomtömeg-növekedés és az általános fittségre gyakorolt hatásuk szerint. A résztvevők túlsúlyos nők voltak, akiket 32 fős csoportokba osztottak be. Mutatjuk, melyik mozgás bizonyult a leghatékonyabbnak!

súly- átalakítás fogyás források

A legjobb zsírégető edzés A legjobban a magas intenzitású program teljesített, mely heti négyszer kemény aerobikgyakorlatokat és kardiót kombinált. Az edzés az olyan mozdulatokra fókuszált, amelyek során ugrálni kell, azaz mindkét talp egyszerre elhagyja a talajt. A programban akadtak kickboxolásra, táncra és zsírvesztés leghatékonyabb módszere intervallum edzésekre emlékeztető szakaszok is.

20 kg fogyás egy hónap alatt

A teljes edzés 10 perc bemelegítést, 40 perc magas intenzitású mozgást, majd 10 zsírégető aerobic levezetést tartalmazott. Az alacsony intenzitású program résztvevői ugyanennyit edzettek, ám erősítő gyakorlatokkal helyettesítették az ugrálást.

Zsírégető edzés nőknek

Az edzés 10 perc bemelegítésből, 30 perc ritmikus aerobikból - például sztepptornából - 20 perc gépekkel végzett erősítő edzésből és 10 perc levezető mozgásból állt. A különbség 24 hét után jelentős volt.

Fat Burning by Aerobic Workout - LOST 10 KG IN 1 MONTH! ( Free Workout) - Zumba Class

Ez súlyban 4,5 kilót jelentett 2,7-hez képest. Az alacsony intenzitású program résztvevői ezzel szemben jelentős mennyiségű sovány izomra és gyorsabb anyagcserére tettek szert.

mega t hasi zsírégető

A magas intenzitású edzést követők izomzata azonban stagnált. A kutatók ebből azt a következtetést vonták le, hogy a kardió jellegű, intenzív, ugrálós gyakorlatok az alkalmasabbak zsírégetésre.

Több óratípus közül választhatsz.

Az erősítő edzés eredménye azonban nem a leadott kilókban látszik meg, hanem abban, hogy a felépített izomtömegnek köszönhetően a test tartósan több kalóriát éget el. Ha tehát a zsírégetés a legfőbb célod, válassz egy kardióra alapozott edzésformát, míg ha izmokat szeretnél építeni, akkor érdemes az erősítésre koncentrálnod.

Hogyan zsírégető aerobic el a céljaid? Boldogan, sikeresen, elégedetten ben Szily Nóra egy zsírégető aerobic különleges, igazán inspiráló estére várja a Femina Klub nézőit. Többek között megosztja, hogyan győzzük le az állandó megfelelési kényszerünket, miképp érjük el a céljainkat, milyen eszközökkel hangoljuk újra az életünket, hogy ben már elégedetten, boldogan és sikeresen élhessük a mindennapjainkat. Pontos részletek az estről itt olvashatók: femina.

A következő sportok mind tökéletesek zsírégetéshez, hiszen még a futásnál is hatékonyabban olvasztják a zsírpárnákat.

  1. Vágjunk is bele: mitől lesz hatékony a zsírégető edzés?
  2. Legjobb fogyókúrás tippek anyukáknak

Ismerd meg őket!

Olvassa el is